مقالات آموزشی

نحوه تشخیص سپرهای رنگ شرکتی از بازاری

سپر رنگ شرکتی
1/5 - (1 امتیاز)

به طور معمول سپر های رنگ شرکتی به سپر هایی گفته میشود که توسط خود شرکت سازنده سپر رنگ آمیزی شده و بسته بندی میشوند و غالبا دارای لوگو شرکت در پشت سپر به صورت حک شده میباشد که برای جعل آن هزینه زیادی لازم است که اصولا مورد تقلب قرار نمیگیرد .

سپر هایی که توسط شرکت های سازنده سپر مورد رنگ آمیزی قرار میگیرند ، طبق یک سری اصول و قوانین و استانداردهایی مورد آزمایش و تست رنگ بریدگی قرار میگیرند که این کار باعث ضمانت و اصالت رنگ میشود . در این مقاله به معرفی تعدادی از برند های معروفی که فرایند رنگ امیزی توسط خود آنها انجام میگیرد میپردازیم :

  • برند کروز : سپر های رنگی برند کروز از با کیفیت ترین و مرغوب ترین سپرها و قطعات رنگ شده میباشد .
  • برند مهرخواه : برند مهرخواه یکی دیگر از برند های تولید کننده قطعات بدنه خودرو میباشد که از جلمه انواع سپر های رنگی محصولات ایران خودرو را تولید و عرضه می نماید و از کیفیت خوبی برخوردار است .
  • برند آریا پلاست آذین : این شرکت که بیشتر سپر های محصولات سایپا را تولید و عرضه میکند از کیفیت رنگ بالایی برخوردار است .
  • برند سرو صنعت سپاهان : یکی از بزرگترین شرکت های تولید قطعات پلیمری از لحاظ تنوع و قطعات در کشور میباشد . که از کیفیت و تنوع بالای قطعات رنگی برخوردار است .
  • برند مهرساز : این شرکت از رقبای خود عقب نمانده و بیشتر تولیدات آن قطعات پلیمری از جلمه سپر های زنگ شده ایران خودرو و سایپا میباشد .

تمامی برند های گفته شده در بالا ، شرکت هایی هستند مه هم قطعات خام پلیمری را تولید و هم آن قطعات را رنگ آمیزی میکنند .

بیشتر بخوانید : برای کسب اطلاعات از نحوه ی لیسه گیری خودرو کلیک کنید.