مقالات آموزشی

صاف کاری با میله PDR

صافکاری با میله
امتیاز برای این مقاله

صاف کاری با میله PDR

 

یکی از بهترین وسیله های صاف کاری میله های PDR است.  به این وسیله کسی که صاف کار است می تواند با این وسیله مکان آسیب دیده درست می شود. این کار بدون چکش و ضربه های زیاد انجام می شود. میله‌های PDR در صافکاری بدون رنگ استفاده می‌شود و فقط برای درست کردن قطعات فرورفته استفاده می‌شود. جنس میله‌های PDR فولاد است. میله ها در بسته بندی های متفاوت در بازار وجود دارند. سمت بالای این میله‌ها صاف نیست و به عبارتی زاویه دار است. بنابراین این اختیار را به صافکار می‌دهد که با چرخاندن دست ، فرورفتگی های که وجود دارد را درست کند. در ابتدا باید چراغ ها، تایر ها و سپر را از خودرو جدا کرد. این کار به این دلیل است که صافکار بتواند دسترسی بهتری به پشت بدنه داشه باشد. به این صورت می توان صافکاری با میله PDR  را شروع کرد. در ادامه صافکاران باید مکان فرورفتگی را پیدا کنند و با استفاده از میله ها تلاش کنند و نیرو وارد کنند تا مکانی که فرو رفته است درست شود.

استفاده از صاف کاری با میله PDR یک کار بسیار تخصصی است. افرادی که در این زمینه تخصص دارند و تجربه ی کافی را دارا هستند باید این کار را انجام دهند. اگر این کار را جدی نگیرید و بخواهید خودتان این کار را انجام دهید ممکن است به بدنه ی خودرو آسیب بسیار زیادی وارد کنید. زمانی که تصمیم استفاده کردن از میله های PDR را گرفتید، رنگ خودرو باید کاملا ثابت شده است. پی در زمانی که به مدت زیادی از رنگ یا پولیش خودرو نگذشته است نباید این کار را انجام داد. هم چنین توصیه می شود در ابتدا اگر می خواهید از صافکاری بی رنگ استفاده کنید، از سرد بودن خودرو مطمئن شوید و با میله ها شروع به کار کنید. این نکته را بندانید اگر فرو رفتگی خیلی عمیق باشد باید از چکش استفاده شود. فرورفتگی های بسیار عمیق تنها با ضربه های پی در پی با چکش ترمیم می شوند.

بعد از انجام صافکاری با میله PDR، خودرو را در نور زیاد قرار دهید تا تمام فرورفتگی ها نمایان شوند. به این صورت تمام خودرو را می توان به صورت یکسان ترمیم کرد.

 

همکاران ما در ایران بدنه از سابقه کاری زیادی برخور دار هستند. تمامی نیرو ها از کاربلدان و متخصصان صافکاری هستند. به شما در درست کردن فرورفتگی خودر و ریکاوری رنگ کمک می کنند.

استفاده از صاف کاری با دستگاه ساکشن  و همچنین بهره‌گیری از روش تغییر دما در زمان صافکاری بی رنگ، می‌تواند در کیفیت نتیجه نهایی تاثیر بسزایی بگذارد. زمانی که از میله PDR استفاده می کنید هیچ برخوردی با خودرو ندارد. از پشت سپر و چراع ها این کار انجام می شود که باعث می شود رنگ خودرو از بین نرود. این یکی از مهم ترین مزیت های صافکاری با میله PDR است.

انواع میله های صافکاری pdr

این میله ها دارای سه مدل مختلف می باشند که عبارت اند از:

  1. چرخشی
  2. اهرمی
  3. دم ماهی

PDR چرخشی

زمانی از این میله ها استفاده می شود که امکان حرکت چرخشی وجود داشته باشد.

میله های اهرمی

این میله را می توان اهرم کرد و در قسمت های سقف و کاپوت استفاده کرد.

میله های دم ماهی

زمانی که فضای کمی در اختبار دارید با پید از این میله استفاده کنید.

این مقالات به شما توصیه می شود:

رنگ کوره ای

انواع سپر اتومبیل

ریکاوری رنگ خودرو

سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان , سئو سایت در اصفهان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.